MJA.hu főoldala

ahol megtanulhatsz önállóan hajózni a tengeren

Vass Tiborról
tengeri vitorlázás
RÓLUNKTANFOLYAMOKTovábbképzésekTengeri rádiózás TRÉNINGEKÁRAK IskolahajóHAJÓNAPLÓTENGERI TUDÁSTÁRJAKVIDEÓK
tengeri vitorlás jogosítvány

Egyéni naplók
 
 
Útkiválasztás
Az összes út
listázása:
 
Adott út megtekintése:
 
Összetett keresés
Út típus:
Régió:
Résztvevő:
Dátum:
-tól
-ig
  
  Főoldal / Hajónapló / Augusztusi szkipper tréning
 
tengeri hajónapló
Az Online Hajónapló lényege, hogy közvetlenül a hajóról kerülnek fel a képek, szövegek, adatok a weboldalra.
Hozzávalók:
mobil internetelérés, számítógép, digitális kamera.


tengeri hajónapló az oktatásról
Augusztusi szkipper tréning2007.07.29. - 2007.08.04.

243. út
A cél 500 mérföld leajózása és közben a partmenti navigációs gyakorlati ismeretek megtanulása

Üzenet a hajónakRészletes napló

2007. július 29.Szkipper tréningünk els? napja.
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
Feri naplója

A vártnál mindenki korábban érkezett meg Portorozsba. A csapat: Tibor, a kapitány, Andi, a konyhaf?nök, Tibi, Miklós, Péter, Laci, Józsi, Tamás és én.
Az id?járási el?rejelzések szerint holnap délutánra hidegfront, 25-30 csomós szél (30-40 csomós pöffökkel) és es? várható, ezért Tibor, kihasználva a korai érkezést, a szokásos tréningprogramtól eltérve azonnali indulást vezényelt, hogy lehet?leg még a nap folyamán eljussunk Pula alá. Jelenlegi helyzetünket és sebességünket tekintve ez valamivel éjfél el?ttre várható.
Az azonnali indulás persze csak képletesen értend?, el?ször az ellátmányt pakoltuk be, kb. egy órán át. Az Odüsszeusz SZOT Üdül?hajó befogadóképessége óriási.
A szokásos oktatás helyett tehát miel?bbi kifutás. Az Odüsszeusz hagyományai szerint az út elején a kifutás, illetve az út végén a kikötés a konyhaf?nököt illeti. Így Andi vezette ki hajót Portorozsból, majd a kiköt?bejárat bójáit elhagyva átadta a kormányt az els? ?rségnek.
A szolgálati beosztás szerint az els? ?rséget Tamás és én adjuk.
Útirány Piran, mert ott tudunk kilépni Szlovéniából. Tibor udvarias felkérésére a nyaraló elvátársak is hajósokká alakultak, a hajó felkészült a kikötésre. A pirani határállomás egy viszonylag kicsi kiköt?ben található, ugyanazon a részen, ahol a benzinkút. Épp az orrunk el?tt surrant be két olasz motoros, így pár percet kénytelenek voltunk a kiköt?ben várakozni, majd Tamás bemutatott egy szép kikötést, és Tibor elintézte a hivatali teend?ket. Ezután egy lengyel hajó rossz id?ben rossz helyen tartózkodó moringkötele miatt rövid ám frappáns man?ver-tréning bemutató következett, majd búcsút intettünk Pirannak.
Innen irány Umag, ahol Horvátországba léptünk be. Itt már én kötöttem ki, majd a rövid hivatali teend?k után továbbmenve elhatároztatott egy nyílt vízi fürdés, amelynek nagy sikere volt. A cápák a vártnál jobb ízlésér?l téve bizonyságot nem kértek bel?lünk. A víz h?mérséklete 26,7 fok volt, így még Tibor is fürdött.
A fürdés után átadtuk a szolgálatot Péternek és Miklósnak.
Péter kormányzása mellett haladva dél felé Tibor rövid oktatást tartott a jachtnapló vezetésér?l és a helymeghatározásokból.. Szegény Miklós navigátorként azóta mást sem csinál, mint jachtnaplót vezet és negyedóránként helymeghatározásokat végez.
Jelen pillanatban (18.56) Péter a kormányos, éppen elhagytuk Novigradot, haladunk Porec felé, és Andrea irányítása alatt zajlik a Józsi-féle hideg sült oldalas tálalása.
A konyhaszolgálatos nyomatékos kérésére megörökítésre kerül, hogy a kenyeret ? szeletelte fel. Újabb adat: a zöldséget is. Azt viszont nem biztos, hogy megörökítem, hogy ki a konyhaszolgálatos, Tamástól ennél többet várok a halhatatlanságért.
19.31. Éppen Porec el?tt haladunk el.
A remélhet?en nullkoleszterines, nullkalóriás oldalas (zsírjában lesütve) remek volt, a fogyasztók kifejezett kérése volt, hogy e tényt jegyezzük fel a hajónaplóba.
22.07. Már Andi is túl van a maga szakaszán.
Jelenleg Tibi kormányoz, a Brioni-szigetek mellett haladunk a horvát éjszakában. A rádió folyamatosan közli a figyelmeztetéseket, Tibor pedig veszi fel ?ket. Holnapra er?sebb bórát jeleznek, 40-60 csomós széllökésekkel.
22.31 Id?közben megtörtét az ?rségváltás. Józsi kormányoz, Laci navigál. Elvileg tudják hol vagyunk.
Gyönyör? a Hold, ahogy el?-el?t?nik a felh?k közül.
Álmosak vagyunk, de jó a hangulat.
Horgonyon fogunk aludni Pula alatt egy öbölben, az els? ?rség reggel hatkor kel és indul. Lehet találgatni, ki az els? ?rség.
22.58 Tibor szemléltet?eszközös el?adása a WC használatáról, amihez még Pétert is fel kellett kelteni.
Hajszálfinom, alig-alig észlelhet? jelekb?l arra következtetek, hogy Tibornak nem ambíciója az eldugult WC-vezetékek tisztítása.
23.30 Lehorgonyoztunk Paltana-öbölben, Pulától délkeletre. Fürdés, alvás.

2007. július 30. Mali Losinj
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
Kelés az els? ?rségnek (Tamás és én) reggel hatkor. Tibor ébresztése után a motor lábujjhegyen történ? beindítása, a horgony felszedése és kifutás. Jutalmul a korai kelésért mi hárman láttunk delfineket, a többiek ezt elaludták.
Figyelembe véve, hogy a soros konyhaszolgálatos adta az els? ?rséget reggel csak 8.00 után.
Hajózás a jachtnapló többé-kevésbé pontos vezetésével, helymeghatározás minden 15 percben.
Szépen haladunk Losinj felé, az ?rségek váltják egymást, Tibor elt?nt a kajütjébe, és rejtélyes m?veleteket végez a laptopján.
Mali Losinj el?tt egy öbölben randevúztunk Pálóczi Ferivel és Kardeván Vilivel, megcsodáltuk a hajójukat (mosogatógép, klíma stb.), és jót fürödtünk, illetve kiderült, hogy Tiborra még egy pisztoly elsütését sem lehet bízni. Bár az is lehet, hogy szabotázs volt a dologban. Ez Vili m?ve volt, mert trükközött.
Tekintettel a közelg? bórára elfoglaltuk Mali Losinjban az utolsó helyek egyikét, majd rövid pihen? után Tibor elkezdte az els? napról elmaradt oktatást.
Az oktatás els? harmadában megjelent Vili, és mindenkinek hozott egy jégkrémet.
Lelkesen szívtuk magunkba a technikai ismereteket, és már-már mindent tudtunk a fekáliatartályról, mid?n megjelent Vili, és mindenkinek hozott egy Cuba Libret, szívószállal, citromkarikával, ahogy azt kell.
Szeretjük Vilit.
Vacsora egy közeli étteremben, jellegzetes horvát konyha, drága és rossz. Szerintem.
Vacsora után öml? es?, majd beszélgetés az Odüsszeiáról.
Holnap tovább dél felé, várhatóan vitorla alatt.

Julius 31 és augusztus 1. Egész napos vitorlázás
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
A mali losinji öbölb?l kiérve gyakorlatilag azonnal vitorlát lehetett bontani, és szinte egész nap vitorla alatt haladtunk 6-8,5 csomó közötti sebességgel, rövid motorlázással megszakítva csak, besötétedésig. A szigetek között végre jó lehet?ség nyílt a helymeghatározs gyakorlására. Délután elkezd?dtek a vizsgák, a hajók fényei és a COLREG szerinti vészjelzések, mely utóbbi izgalmas szellemi párbajba csapott át az eltér? szövegelemzések miatt Tibor és egy (vajon ki?) kadét között. Kiegyeztünk döntetlenben.
A délutáni menetbe még egy gyönyör? pillangózás is belefért.
Virsli vacsora után éjfél körül értünk Rogoznicába, ahol csodálatos módon találtunk üres helyett. Számomra Rogoznica a gazdagok kiköt?jének t?nt, tele van hormonzavaros hajóval. Emellett óriási.
A sikeres kikötés után ? ahogy Tibor mondta:
Nekitámasztottuk a biciklinket a kocsma falának ? rövid ünneplés következett, majd alvás.
Amikor érkeztünk, a kiköt?i személyzetb?l már senki nem volt jelen, amikor ma reggel pedig indultunk, még senki. Mit tesz a véletlen!



Augusztus 1. A tények durva elferdítése az a megközelítés, hogy a naplóírás ellustulás, esetleg a tenger állapota miatti számítógépkerülés miatt akadozik. Teljesen nyilvánvalóan arról van szó, hogy a kadét mint olyan rendkívül elfoglalt, illetve a navigációs gyakorlatok miatt a képerny?t nem lehetett naplóíráshoz lefoglalni.
Aki mást állít, az nem lát tisztán.
Amikor érkeztünk Rogoznicára, a kiköt?i személyzetb?l már senki nem volt jelen, amikor ma reggel pedig indultunk, még senki. Mit tesz a véletlen!
A mai útvonal még nem teljesen tisztázott, egyel?re Brac felé tartunk, és elképzelhet?, hogy azt megkerülve megállás nélkül megyünk fel Krk-re, Punatba, ami holnapig tartó megállás nélküli hajózást jelent.
Szerintem ma riadó várható.
Szóval hajnalban kihajóztunk Rogoznicából, és remek háromnegyedes széllel Brac felé vettük az irányt. Milnában megállatunk tankolni, Andi bemutatott egy remek kikötést, majd elkezdtük megkerülni Bracot a Hvari csatornán.
Tökéletes hátszelünk volt, Brac mellett majdnem végig pillangóztunk, és csomókötési gyakorlatok után beletanultunk a kötélfonás rejtelmeibe.
Ebédre Tibi egészen kiváló marhapörköltjét ettük.
Bracot megkerülve viszont szembeszéllel és méteres hullámzással találkoztunk, amit Odüsszeusz nem szeretett, így bementünk Puciscába kávéra és fagylaltra, azzal a tudattal, hogy legközelebb másnap este fogunk kikötni.
Este indultunk tovább, addigra a szél és a hullámzás is enyhült. A Jachtakadémia esti iskolává alakult, mindannyiunk Kapitánya este nyolctól éjfélig négyórás levezet? tanfolyamot tartott az elektronikus navigáció témaköréb?l a nem egészen idényközepi formában lév? kadétoknak, majd oszlásnak indultunk, és a soros ?rség vitte tovább a hajót.

Augusztus 2
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
Hajtsunk fejet Andi és Tibi h?sies helytállása el?tt, akikre a 02.00-04.00 óráig tartó ún. kutya?rség jutott. Nem az a kifejezett idill.
Nekem viszonylag szerencsém volt, Tamással reggel 6-kor kellett csak roskatag porhüvelyünket felvonszolni, és átvenni Lacitól és Józsitól az ?rséget, akik a pihentet?, éjfél és hajnali négy közötti alvásuk után már nem is érezték szükségesnek, hogy a 04.00-06.00-ig tartó ?rség átadása után lefeküdjenek.
6.50-kor a Korrnatok között megkezdtük az ún. radar navigációs szlalomot, ami a radarral való hajóvezetést jelenti. Minden ?rségnek 3 szakasza volt, amib?l az utolsó a vizsgaszakasz volt. Ezt mindenki kiválóan teljesítette, az a tény, hogy Tamásnak és nekem délután pótvizsgázni kellett, egy nyilvánvaló adminisztratív tévedésnek volt betudható. (A térképészek rossz helyre adminisztráltak egy zátonyt. Egyébként rejtély, hogy miért kell minden apróságon fennakadni? Pláne egy zátonyon? Amúgy szépen elkerültük, de mint annyi egyéb problémának, egy zátonynak is több oldala van, és a helyes oldalt a kapitányi önkény határozza meg.)
(A kapitány megjegyzése: ezt akár egy ügyvéd is elmondhatta volna véd?beszédként)
Milyen kicsi a tenger, a szigetek között teljesen véletlenül összefutottunk Viliékkel.
Ezt követ?en csomókötési vizsga következett, ami mindenkinek sikerült.
Délután kétperces riadó volt, a három halott félsikernek tudható be.
Ebéd (maradékok) után megnéztük a hajóroncsot Dugi Otok északi végénél. Egyes ? nem ellen?rzött ? állítások szerint a hajó kapitánya nem a Jachtakadémián végzett.
Az imént befejeztük a kötélfonást.
További program: horgonyon alszunk Susakon, és reggel ötkor indulunk tovább. Induló ?rség: Tamás és én. Meg a rózsaujjú hajnal.
Kés?bb:
Foglalkoztunk lobogóetikettel, majd következett a vizsga a vészjelzés-leadásból, GPS programozásból, múszerekb?l. Ketten utalódtak pótvizsgára.

2007. 08. 04., Az utolsó nap
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Ez még a tegnap esti hangulat
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
Min minden hajóút, a napló is véget ér egyszer.
Tegnap reggel öt órakor Tamás és én els? ?rségként elindultunk a susaki öbölb?l. A korai és nyújtott -8 óráig tartó - ?rségnek megvolt az a jutalma, hogy kétszer láttunk delfineket. 8.00-tól visszaállt a rendes ?rségrend. Megettük Józsi kiváló sültszalonnáját - szintén a nullkoleszterines változatból - majd Tibor a hajóbérlés gazdasági és technikai, valamint a skipperkedés emberi rejtelmeibe avatott be minket.
Egyre szomorkásabb id?járás mellett Rovinjba álltunk be tankolni. Míg a csapat tankolt, Andi, Miklós és én kimentünk a piacra kenyeret venni. Furcsa volt, hogy Rovinj, az Adriának ez a gyöngyszeme most nem úti cél, csak egy hely, ahol az ember megáll öt percre tankolni és kenyeret venni.
Tankolás után áthajóztunk az óváros másik oldalára és ott kiléptünk Horvátországból. Gyerekkoromban azon a mólon láttam el?ször közelr?l jachtokat.
Mire elértük Szlovéniát, az es? elállt, Piranban beléptünk, majd pár perc múlva Andi vezetésével kikötöttünk Portorozsba.
Ezután lazítás, majd a Szia, Gyuri vagyok kezdet? telefonos románc többszöri elemzése következett, végül búcsúvacsora a marinában.
Én valamiféle lepényhalat ettem, bár megfigyeltem, hogy miután Tibor mint a hely specialitását ajánlgatta mindenkinek, magának egy megbízható pulykát rendelt.
Vacsora után Tibor meleg hangú búcsúzását hallgattuk, ami után lélekben elkezdtünk készülni a Jachtakadémia kupákra
. Reggel a lehúztam az ágynem?ket (jó a kérdés, a válaszom igen: Tamásét is én húztam le) vittem ki a szalonba, és döbbentem láttam, hogy szegény Józsi a vészjelzésekb?l pótvizsgázik. A rég let?nt bismarcki II. Birodalom porosz kadétiskoláinak szelleme lebegett egy percre az Odüsszeuszon, majd következett az utolsó, ám mégis vidám reggeli.
Köszönjük Tibor, köszönjük Odüsszeusz.
Az afterpartyt Andrea fogja szervezni.


Végül 514 mérföldet (ebb?l 114 mérföldet éjszaka) hajóztunk.

 

Iroda (a térképen): Bp. XI. Barázda u. 18.
GPS: Lat=47.457838°N Lon=19.042611°E


levél: 1116 Budapest Barázda u. 18.

+36 70 6248600

+36 1 4810348


<
A Jachtakadémia számokban:
havonta frissülő adatok

Alapítva: 1992.

Tengeri
tanfolyamok:
390

Rádiós
tanfolyamok:
239

Hallgatók:
4401
Utolsó neve: Szabó Péter

Túrák:
427

Mérföldek:
(Vass Tibor)

215 312tmf, ami 9,97 Föld kerület

Következő tanfolyamok:

  • 390. dec.13.kikötői manőverek elmélete
  • 391. nov.30.Coastal Skipper
  • 392. nov. 30.Offshore Skipper
  • 393. dec.10. trópusi charter
  • 394. jan.11. túléléstechnika elm.+ uszodai gyakorlat
  • 395. jan.10.Coastal Skipper
  • 396. jan.10.Offshore Skipper
  • 397. jan.15. csil.nav. a Planetáriumban
  • 398. febr.18. tengeri radar
  • 399. febr.21.havaria elmélet



Tengeri

tanfolyamok


Tengeri rádiózás

GMDSS/SRC

GMDSS/LRC

Rádiós tanfolyamok kezdete
2018. őszi szemeszter
No 236. 08.31.
No 237. 09.21.
No 238. 10.12.
No 239. 11.02.

2019. téli szemeszter
No 240. 12.21.
No 241. 01.11.
No 242. 02.01.
2019. tavaszi szemeszter
No 243. 02.22.
No 244. 03.15.
No 245. 04.05.
No 246. 04.26.
No 247. 05.17.
Magyarázat
Az időpontok a hétköznapi csoport távoktatásos tanfolyamának kezdetét jelentik.

Rádiós tanfolyamok részletei

Megjegyzés:
A szürke színű képzéseinkre már nem lehet jelentkezni.

Tengeri jogsi

2018-19.


Távoktatásos tanfolyamok

Coastal Skipper tanfolyam
(12 mérföldes vizsga)

  • 383. szept.28. (28 nap)
  • 391. nov.30. (14 nap)
  • 395. jan.10. (14 nap)
  • 401. márc.14. (10 nap)
  • 407. jún.07. (14 nap)
Zárójelben a modulok közötti idő.
ami a tanfolyam intenzitására utal.

Offshore Skipper tanfolyam
(200 mérföldes vizsga)

  • 384. szept.28. (28 nap)
  • 392. nov.30. (21 nap)
  • 396. jan.10. (21 nap)
  • 402. márc.14. (10 nap)
  • 408. jún.07. (10 nap)
Zárójelben a modulok közötti idő.
ami a tanfolyam intenzitására utal.

Hétvégi tanfolyamok

  • 387/H nov.18.Coastal Skipper
  • 388/H nov.25. Offshore Skipper
Hajózási tanfolyamok

Órarendek 2018-19.



Tengeri gyakorlat

Szkipper Tréning

  • No 423. 18.szept.6.
  • No 424. 18.szept.17.
  • No 433. 19.ápr.01.
  • No 434. 19.ápr. 24.
  • No 436. 19.máj.16.
  • No 437. 19.jún.11.
  • No 443. 19.szept.15.

Kapitány Tréning

  • No 438. 19.jún. 27.
  • No 439. 19.júl.18.
  • No 442. 19.aug.29.

Havária (Spec. VIP) Tréning

No 426. 18. okt. 26.
No 430. 19. márc.10.

VIP Manőver Tréning

  • No 424. 18. okt. 1.
  • No 425. 18. nov 25.
  • No 431. 19. márc.18.
  • No 432. 19. márc.25.
  • No 435. 19. máj.6.
  • No 446. 19. nov.4.
  • No 447. 19. nov.9.
Hajózási gyakorlatok

Trópusi túrák

  • Phuket-Langkawi
    No 427. 18.11. 1.
  • British Virgin Island
    No 428. 19.01.19.
    No 429. 19.01.28.
  • Tahiti
    No 444. 19.9.26.
    No 445. 19.10.8.


Speciális tengeri tanfolyamok

Csillagászati mérések a Balatonnál

  • 386. 18.okt. 10.
    esőnap: 18. október 12.

Csillagászati navigáció a Planetáriumban

  • 397. 19. jan.15.

Kikötői manőverek elmélete

  • 390. dec.13.
  • 404. ápr. 14.

Horgonyzás a tengeren

  • 405. máj.13.

Biztonság a tengeren

  • Túléléstechnika elmélet és uszodai gyakorlat
    394. jan.11.

  • Havária elmélet
    399. febr.21.

Adriai meteorológia tanfolyam

  • 403. ápr.16.
  • 406. jún.03.

Tablettel a tengeren

  • 400. febr.28.

Tengeri radar

  • 398. febr.18.

Charter tanfolyam

  • Trópusi Charter:
    393. dec.10.
  • Európai Charter:
    410. máj.15.

Hajózási tanfolyamok


Megjegyzés:
A szürke színű képzéseinkre már nem lehet jelentkezni.



Jachtakadémia az RTL Klub műsorában


Ilyen a Skipper tréning <


Tengeri túléléstechnikai tanfolyam
Wild Joe Sailing Team
-->
RÓLUNK TENGERI TANFOLYAMOK TRÉNINGEK HAJÓNAPLÓ Tengeri Tudástár LETÖLTÉSEK JAK VIDEÓK látogató
2013. február 11.-től