MJA.hu főoldala

ahol megtanulhatsz önállóan hajózni a tengeren

Vass Tiborról
tengeri vitorlázás
RÓLUNKTANFOLYAMOKTovábbképzésekTengeri rádiózás TRÉNINGEKÁRAK IskolahajóHAJÓNAPLÓTENGERI TUDÁSTÁRJAKVIDEÓK
tengeri vitorlás jogosítvány

Egyéni naplók
 
 
Útkiválasztás
Az összes út
listázása:
 
Adott út megtekintése:
 
Összetett keresés
Út típus:
Régió:
Résztvevő:
Dátum:
-tól
-ig
  
  Főoldal / Hajónapló / 2011 első szkipper tréningja
 
tengeri hajónapló
Az Online Hajónapló lényege, hogy közvetlenül a hajóról kerülnek fel a képek, szövegek, adatok a weboldalra.
Hozzávalók:
mobil internetelérés, számítógép, digitális kamera.


tengeri hajónapló az oktatásról
2011 első szkipper tréningja2011.03.26. - 2011.04.04.

300. út
Ez a 300. hajóutam.
A túra célja: a partmrnti hajózási ismeretek megtanítása.

Üzenet a hajónakRészletes napló

2011. Március 26.
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
Nemes Csaba naplója

Hosszú várakozás után végre megkezdődött a gyakorlati képzés. Végre hajót és tengert is láthattunk!
A több hetes szervezkedés után, némi késéssel ugyan, de elindultunk hogy a "száraz" elméleti anyag után gyakorlati tudást is szerezzünk. A képzés szombaton délután 3 órakor kezdődött Punatban az Odysseus iskolahajón. Magyarországról 7-en 1 mikrobusszal jöttünk. Szerencsére jó időjárási viszonyok között pontosan érkeztünk a kikötőbe. Hamar megtaláltuk a hajót, ahol Tibor várt minket és megérkezésünk örömére kikészített és üveg italt. Elmeséltük, hogyan utaztunk, megtudtuk épp mit javít a hajón, majd figyelmeztetett minket, hogy kezdjünk el bepakolni, mert mindjárt kezdődik az oktatás. Mi nyomatékosan megköszöntük a vendéglátást és mentünk a dolgunkra, amikor azért Tibor észrevette, hogy csak nem töltött a poharakba. Jót nevettünk majd siettünk a dolgunkra.
3 órakor Tibor ismertette a "hajós élet" szabályait, beosztásokat, aznapi programot majd elkezdődött az oktatás. Az elméleti ismeretek után 4 csapatban gyakoroltunk mooringozást, puffer lekötést, mélység ellenőrzést, gyorslekötést, kötéldobást és még sok minden mást. Természetesen mindenből volt a végén vizsga is, majd az eredmények kiértékelése.
A tartalmas napot egy nagyon kellemes éttermi vacsorával zártuk és 11 óra körül a csapat nagyobb része már nyugovóra tért, hogy frissen várja a vasárnapi kihívásokat.

2011. március 27.
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
Reggel 7 órakor szomorúan ébredtünk a "vidám tengerészdalokra". Reggelire ízletes melegszendvicset ettünk. Sajnos, reggel hideg és felhős volt az idő, de szerencsére, egész nap napsütéses időnk volt.
9 órakor Tibor a hajón megtartotta az elméleti képzést, majd elindultunk a gyakorlat helyszínére. A feladat igen egyszerű: kicsit eltávolodni egy bójától, majd visszatolatni (persze Tiborosan speciális nehezítésekkel). Az ember nem is gondolná, hogy egy ilyen egyszerű feladat, milyen bonyolulttá tud válni olykor - olykor. Természetesen egy-két óra gyakorlás után jelentősen javultak az eredmények és többé-kevésé már tudtuk tartani oktatónk által megszabott paramétereket. Gyakorlás közben azért arra is jutott idő, hogy a hajón elkészített felturbózott krumplilevest is együnk.
Miután mindenki sikeres vizsgát tett, újabb feladat következett. Az addigi "steril" körülmények után a feladat kicsit nehezebb lett, mert bementünk a kikötőbe és a hajók között kezdtünk el gyakorolni. A délelőtti gyakorlás megtette a hatását. Napnyugtához közeledve a feladat egyre pontosabban sikerült. Szerencsére a környező hajók is túlélték a gyakorlatot.
Estére kicsit "elapátlanodtunk", mert Tibornak dolga akadt és magunkra hagyott minket. Természetesen a társaság feltalálta magát és finom vacsorát készített (Köszönjük, Tamás!) majd néhány üveg bort kóstoltunk meg. (természetesen a hajó szabályait szigorúan betartva csak fehéret).
Estére azzal a tudattal hajthattuk fejünket álomra, hogy ma is nagyon sokat tanultunk, de azért természetesen van még mit gyakorolni.

2011. március 28.
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
A deviációs görbe felvétele
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
Már hajnalban elkezdett az eső esni, és szinte egész nap felhős volt az ég. Hol szemerkélt az eső, hol pedig szakadt. Tibor a programot ennek megfelelően alakította, így elméleti képzéssel kezdtünk. Nélkülözhetetlen információt és praktikus tanácsok sokaságát hallgathattuk a délelőtti oktatáson a hajók okmányaival, biztonsági felszerelésével, elektromos és víz hálózatával kapcsolatban. A hajó teljes mértékben képes volt "oktatóteremként" funkcionálni. Rendelkezik internet eléréssel, prezentációs táblával, monitorral a prezentációk megjelenítéséhez. Az oktató és a hét főnyi hallgatóság kényelmesen elfért a szalonban. A hűvösebb időben a kényelmet fokozta az igen nagy teljesítményű fűtű berendezés. Az elméleti képzéssel hamar eltelt a délelőtt és eljött az ebédidő. Az ebédre nem volt túl sok időnk, de a tervezett mákos és diós tészta hamar elkészült és jó étvággyal ettük meg. Akinek nem volt elég, ehetett utána kolbászt és kenyeret.
Délutánra az idő elkezdett kitisztulni. Az eső még kicsit csepergett, de ez nem zavart minket, így kihajóztunk. Természetesen, nem csak úgy „szórakozásból, hanem hogy felvegyük az Odysseus iskolahajó idei első deviációs görbéjét. Tibor, a feladat elvégzéséhez szükséges összes pozícióban elmondta, mi is pontosan a feladat, és már kezdődhetett is a munka. A feladatot hamar megoldottuk, így mehettünk vissza a kikötőbe. Kikötés előtt Tibor egy új manőver megismertetésével ajándékozott meg minket. Egy igazi "csajozós" kikötést figyelhettünk meg.
Estére maradt a hajózás során rögzített adatok értelmezése, azaz a hajó deviációs görbéjének elkészítése. Miközben készült a vacsora, csináltuk a délelőtt feladott házi feladatot. A feladat részben a holnapi út megtervezése volt. Ha szerencsénk lesz, akkor holnap napsütésben vitorlázhatunk az elkészített tervek alapján.

2011. március 29.
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
A reggeli ébresztő után gyorsan megreggeliztünk. Mindenki sietett, mert tudta, hogy nagyon izgalmas feladat következik. A part menti navigációt gyakoroltuk, folyamatos helymeghatározásokkal. Természetesen, a feladat során nem lehetett az elektronikus navigáció eszközeit használni.
Mielőtt elindultunk volna, még gyakoroltuk az egy farköteles elindulás alapjait. Nagyon érdekes érzés volt a 20 tonnás vitorlás elejét és farát apró mozdulatokkal jobbra és balra mozgatni.
Az indulás időpontját pontosan tartottuk és párokba rendeződve kezdtük meg a feladat végrehajtását. A párok egyik tagja kormányzott a másik pedig navigált. A navigátor feladata volt a pillanatnyi helyzet meghatározása, majd megnézni azt, hogy eltér-e a tervezett útiránytól és e szerint dönteni arról, hogy kell–e a kormányosnak reagálnia az eltérésre vagy sem. A feladatot nehezítette, hogy volt olyan szakasz, ahol 20-30 csomós szélben, dülöngélő hajóban kellett a térképen szerkeszteni. (többen is voltak, akik itt már tengeribetegség elleni gyógyszert kértek, de komolyabb baj szerencsére nem történt) A feladat végrehajtása során egy kis kényszerpihenőt iktattunk be, mert az egyik csörlő racsnija beragadt és azt, meg kellett javítani. Természetesen, az iskolahajón a javításhoz szükséges valamennyi eszköz rendelkezésre állt, és sikerült is megjavítani a csörlőt. (Pontosabban egy fém tároló doboz hiányzott a sikerhez, amelybe a tisztításhoz használt oldószert kellett elhelyezni, amit egy sörös doboz kiürítésével oldottunk meg. A feladatot nagyon gyorsan kellett végrehajtani, tehát, csak gyakorlott szakemberekre lehetett bízni, így a választás Balázsra és rám esett. Természetesen a feladatot sikeresen végrehajtottuk. Örültem, hogy a csapat tagja lehettem, és én is hozzájárulhattam a csörlő javításához.
A csörlő javításával, sajnos, elment egy óra. Tudtuk, hogy a vitorlázáshoz szükséges jó szél nem tart egész nap. A szél elmaradásáért cserébe, egyre erősebben sütő napot kaptunk, ami még kedvező is volt a délutáni programokhoz. Rab városában tankoltunk, majd börtön szigeteket (Goli és Sv Grgur) néztünk meg. (persze Tibor itt is figyelt a képzésünkre és megmutatta a puffer segítségével történő elindulást).
Napközben a sok feladat miatt alig volt időnk enni, de napnyugtakor Sv Grgur-sziget észak nyugati öblében pompás grill vacsoránk volt. Tamás készítette a csevapot és Balázs sütötte. A rendkívül finom vacsorához hideg sör is jutott. Vacsora végére lement a nap, így utunk hátralévő részét sötétben kellett megtenni. Ebben segített, hogy Tibor megmutatta a radar használatát.
Az utunk során 31 csomós volt a szél legnagyobb sebessége és ma 55,3 tengeri mérföldet tettünk meg.
Remélem, sok ilyen hasznos és szép nap áll még előttünk!

2011. március 30. -Megkerültük a Cres-szigetet
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
A híd, amitlekéstünk
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Az úszódok
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Mentőhajó
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Mali Losinj
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Mentőhajó, jachtoknak
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
A halászhajók
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Behajózás Punatba
A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
2011. március 30. -Megkerültük a Cres-szigetet
Reggel ismételten pontos indulásra volt szükség, mert hosszú út állt előttünk (és még városnézést is terveztünk).
A feladat: Cres sziget megkerülése, tartani a Tibor által megrajzolt útvonalat nappal part menti navigáció eszközeivel, este pedig még a radar segítségével is.
Szerencsére szép időnk volt egész nap, így mindenki jó kedvvel és lelkesen kormányzott és navigált.
A csapat nagy örömére Tamás ismét finomat főzött, a mai meglepetés Frankfurti leves volt. Sajnos, egész nap nem volt túl jó szelünk a vitorlázáshoz, de tökéletes idő volt a helymeghatározáshoz.
Jól is haladtunk, és esélyesnek tűnt, hogy Mali Losinjban a 18:00-kor kinyíló híd "alatt" átjutunk a csatornán és ezzel jelentősen csökkenthetjük a távot. Már nem volt sok hátra, hogy elérjük Mali Losinjt, amikor vízi rendőrök igazoltattak minket. Mivel igen alaposak volt, elég sok idő ment el ahhoz, hogy végül ne érjünk oda időben a hídhoz, így maradt a hosszabb út megtétele. (Természetesen a rendőrök mindent rendben találtak az iskolahajóval kapcsolatban.)
Mivel tudtuk, hogy ez már úgyis éjszakába nyúló nap lesz, tehát annyira már nem kapkodtunk, hogy ne nézzük meg - hajóról - Mali Losinjt. Nagyon hangulatos kis várost láttunk a lenyugvó nap fényében. Tibor megmutatta a hajójavító műhelyt is és több fajta mentőhajót is láttunk. A "rövid pihenő" után elindultunk vissza Punatba.
Utunk során a hajó mögött ugrándozó delfin csapatot is láttunk.
Hamar besötétedett és figyelhettük a világító tornyokat a helymeghatározáshoz. Az est izgalmát egy halászhajó csoport adta, amely félkörben teljesen velünk szembe helyezkedett el. A radaron teljesen jól látszott helyzetük és útirányuk. A halászhajók gyűrűjéből kikeveredni igazán jó gyakorlat volt, de természetesen ezt is megoldottuk.


Megérkezésünkkor még gyakorolhattuk az éjszakai kikötést. A tartalmas nap után, éjjel fél kettőkor mindenki fáradtan ment aludni.

2011. március 31. Csillaghajózás
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
A késői fekvés után, természetesen, nehezen ment a korán kelés, de segítettek a "vidám tengerészdalok".
Gyorsan reggeliztünk és rövid feladatismertetés után csillagtúrázni indultunk. A szép napos idő és a különösen gyenge szél segítették, hogy könnyebben oldjuk meg a mai feladatot. A gyakorlat lényege, hogy egy megadott helyen elhelyezkedő csillagot kell lehajózni a térképen. Az útvonal megrajzolása a tanfolyamon a 28. számú házi feladat volt és most élőben kellett végighajózni azt. A navigáció GPS-el (és pontosságával) nem lenne túl bonyolult feladat (természetesen ezeket nem használhattuk), de a part menti navigáció eszközeivel és a radar technikával már sokkal macerásabb, hogy a kormányos és navigátora bele ne keveredjen a rajzolgatásba.
Volt is a hajón sürgés forgás, pörgés kapkodás! Mindenkinek volt valami feladata pl.: őrséget adni, konyhaszolgálatosnak lenni, íránylatot mérni, pozíciót ellenőrizni, megtervezni a javításra szolgáló útirányt, segíteni a kormányosnak tartani az irányt, írni a log állást, radarral helyzet-meghatározást végezni stb.
A feladatot az sem könnyítette, hogy több esetben is, pont hajónk útjába keveredtek halászhajók is és a nap folyamán többször volt riadó gyakorlatunk is. (A második már jobban ment, már csak 2 zombi van a hajón, aki nem készül fel időben a hajó elhagyására).
A nap folyamán többé-kevésbé jól haladtunk a feladat megoldásával. Ha nagyon elkalandoztunk Tibor segített visszatérni a jó útvonalra.
A sok feladat késő délutánra elfárasztotta a csapatot és egyre több lett a tévedés. Sötét volt már mikor visszaértünk a kikötőbe. Kikötés (és természetesen a manőver ital) után kielemeztük a nap eseményeit, megnéztük a csillagunkat. Mindenki emlékezett a nevezetes szituációkra, hibákra.
Tibor, nagyon elégedett volt a megoldásunkkal. Eddig ez volt a legjobb csillagrajz. A napot éttermi vacsorával zártuk. A csapat nagyobb része haltálat evett, amin finom rák, kagyló és tintahal is volt. A mai napi utunkkal már közel 244,5 tengeri mérföldet hajóztunk.

 

Iroda (a térképen): Bp. XI. Barázda u. 18.
GPS: Lat=47.457838°N Lon=19.042611°E


levél: 1116 Budapest Barázda u. 18.

+36 70 6248600

+36 1 4810348


<
A Jachtakadémia számokban:
havonta frissülő adatok

Alapítva: 1992.

Tengeri
tanfolyamok:
390

Rádiós
tanfolyamok:
239

Hallgatók:
4401
Utolsó neve: Szabó Péter

Túrák:
427

Mérföldek:
(Vass Tibor)

215 312tmf, ami 9,97 Föld kerület

Következő tanfolyamok:

  • 390. dec.13.kikötői manőverek elmélete
  • 391. nov.30.Coastal Skipper
  • 392. nov. 30.Offshore Skipper
  • 393. dec.10. trópusi charter
  • 394. jan.11. túléléstechnika elm.+ uszodai gyakorlat
  • 395. jan.10.Coastal Skipper
  • 396. jan.10.Offshore Skipper
  • 397. jan.15. csil.nav. a Planetáriumban
  • 398. febr.18. tengeri radar
  • 399. febr.21.havaria elmélet



Tengeri

tanfolyamok


Tengeri rádiózás

GMDSS/SRC

GMDSS/LRC

Rádiós tanfolyamok kezdete
2018. őszi szemeszter
No 236. 08.31.
No 237. 09.21.
No 238. 10.12.
No 239. 11.02.

2019. téli szemeszter
No 240. 12.21.
No 241. 01.11.
No 242. 02.01.
2019. tavaszi szemeszter
No 243. 02.22.
No 244. 03.15.
No 245. 04.05.
No 246. 04.26.
No 247. 05.17.
Magyarázat
Az időpontok a hétköznapi csoport távoktatásos tanfolyamának kezdetét jelentik.

Rádiós tanfolyamok részletei

Megjegyzés:
A szürke színű képzéseinkre már nem lehet jelentkezni.

Tengeri jogsi

2018-19.


Távoktatásos tanfolyamok

Coastal Skipper tanfolyam
(12 mérföldes vizsga)

  • 383. szept.28. (28 nap)
  • 391. nov.30. (14 nap)
  • 395. jan.10. (14 nap)
  • 401. márc.14. (10 nap)
  • 407. jún.07. (14 nap)
Zárójelben a modulok közötti idő.
ami a tanfolyam intenzitására utal.

Offshore Skipper tanfolyam
(200 mérföldes vizsga)

  • 384. szept.28. (28 nap)
  • 392. nov.30. (21 nap)
  • 396. jan.10. (21 nap)
  • 402. márc.14. (10 nap)
  • 408. jún.07. (10 nap)
Zárójelben a modulok közötti idő.
ami a tanfolyam intenzitására utal.

Hétvégi tanfolyamok

  • 387/H nov.18.Coastal Skipper
  • 388/H nov.25. Offshore Skipper
Hajózási tanfolyamok

Órarendek 2018-19.



Tengeri gyakorlat

Szkipper Tréning

  • No 423. 18.szept.6.
  • No 424. 18.szept.17.
  • No 433. 19.ápr.01.
  • No 434. 19.ápr. 24.
  • No 436. 19.máj.16.
  • No 437. 19.jún.11.
  • No 443. 19.szept.15.

Kapitány Tréning

  • No 438. 19.jún. 27.
  • No 439. 19.júl.18.
  • No 442. 19.aug.29.

Havária (Spec. VIP) Tréning

No 426. 18. okt. 26.
No 430. 19. márc.10.

VIP Manőver Tréning

  • No 424. 18. okt. 1.
  • No 425. 18. nov 25.
  • No 431. 19. márc.18.
  • No 432. 19. márc.25.
  • No 435. 19. máj.6.
  • No 446. 19. nov.4.
  • No 447. 19. nov.9.
Hajózási gyakorlatok

Trópusi túrák

  • Phuket-Langkawi
    No 427. 18.11. 1.
  • British Virgin Island
    No 428. 19.01.19.
    No 429. 19.01.28.
  • Tahiti
    No 444. 19.9.26.
    No 445. 19.10.8.


Speciális tengeri tanfolyamok

Csillagászati mérések a Balatonnál

  • 386. 18.okt. 10.
    esőnap: 18. október 12.

Csillagászati navigáció a Planetáriumban

  • 397. 19. jan.15.

Kikötői manőverek elmélete

  • 390. dec.13.
  • 404. ápr. 14.

Horgonyzás a tengeren

  • 405. máj.13.

Biztonság a tengeren

  • Túléléstechnika elmélet és uszodai gyakorlat
    394. jan.11.

  • Havária elmélet
    399. febr.21.

Adriai meteorológia tanfolyam

  • 403. ápr.16.
  • 406. jún.03.

Tablettel a tengeren

  • 400. febr.28.

Tengeri radar

  • 398. febr.18.

Charter tanfolyam

  • Trópusi Charter:
    393. dec.10.
  • Európai Charter:
    410. máj.15.

Hajózási tanfolyamok


Megjegyzés:
A szürke színű képzéseinkre már nem lehet jelentkezni.



Jachtakadémia az RTL Klub műsorában


Ilyen a Skipper tréning <


Tengeri túléléstechnikai tanfolyam
Wild Joe Sailing Team
-->
RÓLUNK TENGERI TANFOLYAMOK TRÉNINGEK HAJÓNAPLÓ Tengeri Tudástár LETÖLTÉSEK JAK VIDEÓK látogató
2013. február 11.-től