MJA.hu főoldala

ahol megtanulhatsz önállóan hajózni a tengeren

Vass Tiborról
tengeri vitorlázás
RÓLUNKTANFOLYAMOKTovábbképzésekTengeri rádiózás TRÉNINGEKÁRAK IskolahajóHAJÓNAPLÓTENGERI TUDÁSTÁRJAKVIDEÓK
tengeri vitorlás jogosítvány

Egyéni naplók
 
 
Útkiválasztás
Az összes út
listázása:
 
Adott út megtekintése:
 
Összetett keresés
Út típus:
Régió:
Résztvevő:
Dátum:
-tól
-ig
  
  Főoldal / Hajónapló / 2006 évi április szkipper tréning
 
tengeri hajónapló
Az Online Hajónapló lényege, hogy közvetlenül a hajóról kerülnek fel a képek, szövegek, adatok a weboldalra.
Hozzávalók:
mobil internetelérés, számítógép, digitális kamera.


tengeri hajónapló az oktatásról
2006 évi április szkipper tréning2006.04.24. - 2006.05.01.

218. út
A cél 500 mérföld lehajózása közben megtanítani hajózni a kadétokat.

A 218. út szkipper tréningje a következ? eredményekkel zárult: Csaba: 100%,
Józsi: 99%,
Edit: 97%,
Pisti: 100%,
Klári: 99%,
Gyuri: 98%,
Sonka: 98%,
Feri: 99%,
Átlag: 98,62%! Ez volt eddig a Jacht Akadémia legjobb Szkipper tréningje!
Éljenek a legjobbak!
Gratulálok!

Üzenet a hajónakRészletes napló

Április 24- Kezd?dik a szkipper tréning
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
Az Odysseus pillananyi helyét a főoldalon balra fent az"Iskolahajó aktuális helye" résznél lehet megnézni.

A naplót Sanyi, Csaba, Feri és józsi írta.
Man?ver tréning befejeztével csapatunk csak egy f?ben változott. Jen? hazament, és helyébe Gyuri érkezett. Délután 4-re összeállt a csapat, bepakoltuk a vásárolt cuccokat a hajóba és elindult a tréning.
El?ször kihajóztunk és felvettük deviációs görbét. Utána a fordulatszám-sebesség táblázatot próbáltuk meghatározni, de a nagy sebesség nagy hullámot is vont maga után, ami nem túl szerencsés a kiköt?ben, így jobbnak láttuk a nagyobb fordulatnál lev? méréseket kés?bbre halasztani.
Ezután egy rend?r-fordulóval kikötöttünk és megkezd?dött az elméleti oktatás. Ennek els? ?6 és fél órájában? -este 9.10-ig- a hajóval és felszereléseivel ismerkedtünk meg. Utána meglátogattuk kedvenc vendéglátó egységünket, a fügepálinkás éttermet, ahol ?szigorúan csak a Jacht Akadémia becsületét megvédend?en- immár másodszor sikerült kiinnunk a felkínált 1 liter pálinkát.
Ezután közösen visszatértünk a hajóra és egy gyors fürdés után mindenki álomba merült.

Április 25 - Délnek hajózunk
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
A reggeli eligazítás
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Végre hajózunk!
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
CSabi, a nap sztárja
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
CSabin kív?l mindenki Zombi a képen
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
A két gráciánk. Gubit kérem, hogy küldje el az el?z? túrán küldött üzenetb?l kimaradt pontokat és vessz?ket.
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Kikötünk a kocsma mellé Veli Losinjban
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Aztán tovább hajózunk
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Készül a vacsora
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Már csak 50% Zombi ezen a képen
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Merre is kell menni?
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Ebben a vaksötétben
A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
A naplót Sanyi, Csaba, Feri és józsi írta.
Reggel korán indult a nap. Az elõre megbeszéltek szerint elindult a program. fél 9-kor elkezdtük feltölteni a hajót vízzel, majd lemostuk a méhek által össze nem szedett sárga virágport a hajóról. Eközben elkészült az utaslista is, így minden készen állt az indulásra. 10 órakor kifutottunk.
Az elsõ szakaszon Feri és Sanyi volt az ügyeletes ?kapitány?, majd szépen sorban mindenki: Józsi-Csabi, Edit-Pisti és végül Klári-Gyuri. Közben indulás után rögtön volt egy mentõmellény riadó. Csak Csabi élte túl. Rajti kívûl mindenki zombi lett a hajón...
Tíbor által meghúzott rotta alapján hajóztunk Veli Losinj felé, ahol Csabi, mint elsõ kikötésért felelõs kapitány, beparkolt kb 35 cm-re a kricsmitõl.
Ma egész nap Csabi a sztár. Õ a konhyás, elsõ kikötõs stb... A korláton átlépve már rendelhettük is az elsõ hideg sörünket. Sör helyett egy páran inkább megnéztük a kisvárost, és közben betértünk egy kis fagyizóba is.
Fél óra után továbbindultunk és gyakoroltuk a bólyára kötést az Ilovik-i szorosban.
Az éjszakai navigációs szlalomhoz még elég világos volt, idõnk is volt és még a szél is feltámadt, így megpróbálkoztunk a vitrolázással, amit elsõ körben csak egy csörlõkar bánt meg ?szegény, most ott árválkodik a tenger fenekén?, utána már mi is, mert mire belejöhettünk volna elállt a szél, így kénytelen-kelletlen újra beindítottunk a motort.
A motorozás során mindenki megtervezte az éjszakai hajózás útvonalait. A tervezéseket megszakította egy röpke riadó, ami már majdnem mindenkinek sikerült, már csak 4 ?zombink? volt. Ezután indult az éjszakai navigációs szlalom ?úgy gondolom sokunknak ez volt az elsõ éjszakai hajózása?, ami nagyon jól sikerült, mindneki ügyesen tervezett és manõverezett. A világítótornyok segítségével hajókáztunk a szigetek között kacsázva, helymeghatározás nélkül.
Ma egész éjjel hajózunk tovább, éjjel fél kettõkor elérjük a Dugi Otok és a Kornati szigetek közötti szorost, után a nyílt tengeren hajózunk tovább Komizsára. Csnedes nyugodt éjszaka van, szellõ alíg rezdül, a csillagok fénye visszatükrözõdik a vizen. Csodálatos és egyben félelmetes is.

Április 26 - Reggelre Komizára érkeztünk, majd indulás után találtunk egy döglött ment?tutajt, Kés?bb Kék-barlang, vitorlázás, es? majd estére Korcula
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
Az egész éjszakai hajózás után 10.45-re érkeztünk Komiza-ra.
Mindenki kell?képpen kipihente magát, az átlag 2-3 óra alvással. Jól esett egy kis szárazföld, bár egy kicsit billegett, építhették volna egy kicsit stabilabbra...
Egy rövid séta után feltöltöttük éléskamránkat ?szerintem annyi kajánk van, hogy egy hónapig kitart?, majd egy kellemes helyen megittunk egy kávét. Közösen lemondtunk arról, hogy két éjszakai hajózással 1 órát eltöltsünk Kotorban, így a kellemesebb programot választva Korcula mellett döntöttünk. Mivel így egy kicsit több id?nk maradt, nem kell siessünk, marad id?nk vitorlázni is.
Ezután elindultunk Bisevo felé. A kiköt?b?l kihajózva találtunk egy ment?tutajt, amin semmi jelzés nem volt. Félig kicsörl?ztük a tutajt, hogy valami azonasít? jelet keressünk rajta. NEm volt. A tutaj legalább 1 hónapja a vízben lehetett már. Rádión próbáltuk értesíteni a Split Rádiót, de se a 16-os, se a 21- es csatornán nem kaptunk választ. Ezután DSC-n küldtünk egy szelektív hívást Split rádiónak, de ez sem hozott eredményt. Ennek oka valószín?leg a Komiza el?tti rádióárnyék volt. Így nem maradt más csak a mobiltelefon. A 9155-ös telefonszámon felhívtuk a Rijekai Tengeri Felkutatási és Mentési Központot és bejelentettük az eseményt. Tibor bemonta a hajó adatait, a hívójelét és a ment?tutaj koordinátáit. Nagyon megköszönték a közrem?ködést. Aztán, mert amúgy is meg volt kötve a tutaj, bevontattuk Komizára a tutajt és a vám mólóra kiraktuk. A döglött ló esete jutatott az eszünkbe. Biztosan nagyon örült a helyi kiköt?kapitány az ajándéknak. De a tengeren talált ment?eszközt mindíg nagyon komolyan vesznek.
Partravonszolás után ismét nekilendültünk a Kék Barlang felé, ami tényleges lendülés volt, mert az öblöt elhagyva egy nagyon kellemes félszelet kaptunk és 9-9,5 csomós sebességgel tudtunk vitorlázni. Végre egy kis vitorlázás! Sajnos a nap nem sütött, de szerencsére nem volt nagy a hullámzás, így öten beültünk a bociba és beeveztünk a barlangba. Még így, kicsit felh?s id?ben is, nagyon szép volt.
Barlanglátogatás után Korcula felé vettük az irányt. El?ször csak motoroztunk, majd felkerült a vitorla is. Útközben eleeredt az es? és az el?rejelzés szerint sajnos ilyen id?nk lesz holnap, holnap után is. Hogy ismét tanuljunk újakat.
Tibor elmagyarázta a robotkormány, majd a GPS navigáció alapjait. Innen már robotkormánnyal hajóztunk.
A sötétben nagyon szép volt a szigetek fényeik közti hajózás. Este fél 10-kor érkeztünk meg Korculára, ahol nagy örömmel tapasztaltuk, hogy a vizes helyiségek és a mosdók még mindig felújítás alatt vannak, így a ma esti fürdést ismét elpasszoltuk.
Bár mindenki nagyon fáradt volt, egy rövid sétára még az es? ellenére is vállalkoztunk. Megnéztük a várat és az óvárost és mindezt megkoronázandó egy kis sütivel-kávéval zártuk a sétát.
Az esti fürdés a hajón volt, egy kis beszélgetés után senkit nem kellett altatni.

Április 27 - Es?s id?ben hajózunk Milna felé
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Kötélfonás, tengerészül: biumbálás
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
Odysseus Hvar öblében
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
Reggel kicsit felh?s napra ébredtünk, de szerencsére az es? nem esett. Egy rövid városnézés után kihajóztunk és elindultunk Hvar felé.
Sajnos a csatornában nem volt szél, de amikor kiértünk a nyitottabb részre egy nagyon kellemes délkeleti széllel találkoztunk, így kibontottuk vitorláinkat és a hullámzó tengeren folytattuk utunkat. Útközben megismertük a kötélfonás (fuxolás) rejtelmeit, a végére mindenki nagyon profi lett. Kora délután egy rövid kitér?t tettünk Hvar szigetére, a kiköt? közepén horgonyozva ebédeltünk, majd ?felszaladtunk? a Hvar-i várba. Innen gyönyör? kilátás nyílt az óvárosra és az öbölre. Néhány fotó és már indulhattunk is visszafelé, mert indulnunk kell tovább. A kiköt?ben összeszedtük a csapat ?lustábbik felét?, majd visszaevezve a hajóra elindultunk. Miközben mi túráztunk, Tibornak sikerült összehoznia a 3 radart, így már mindhármon követhet? a hajózásunk.
Gyönyör? naplemente felé haladtunk a sziget mellett, majd északnak fordulva megcéloztuk a mai végcélunkat, Milna-t. Útközben kellemes szélben vitorláztunk és ismerkedtünk tovább a radarral.
Este fél tíz körül érkeztünk a kiköt?be, a véletlennek köszönhet?en ismét kb. 10-15 m-re a kocsmától. Még annyi er?nk maradt, hogy addig elvonszoljuk magunkat, ahol egy pohár sör mellett rendeltünk néhány pizzát. 11 körül egy kis laza fürdés (jól esett már mindenkinek, utoljára Punatban induláskor voltunk kiköt?i zuhanyzóban), majd még beszélgettünk egy kicsit, de fél 2-kor már mindenki ágyban volt. Sajnos eleredt az es? is, reméljük javulni fog az id?járás...

Április 28 Irány a Krk-folyó
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!

AVI, 872 KB

Mivel Milna-t eddig csak sötétben láttuk, ezért fél hétkor már felkeltünk, hogy megnézzük a várost. Szomorúan tapasztaltuk, hogy esik és nem is nagyon akart csökkenni az intenzitása. Ez egy elég rövid városnézésre sikerült, így is elég jól eláztunk. Legalább maradt id?nk nyugodtan megreggelizni. Edit nagyon fincsi bundáskenyeret sütött ?ez majdnem olyan finom volt, mint Klári rizseshús ebédje?, amit kicsit kiegészítve mindenki nagyon jól lakott.
Viszonylag nyugodt tengeren hajóztunk Rogoznyica felé, ahol a hajós boltban kerestük a tenger fenekén nyugvó csörl?kar utódját. Nem jártunk szerencsével, ezért a következ? megállás Sibenik-i sétányon lev? üzlet lesz. Útközben átismételtük az éjszakai jelzéseket, a repül?-hajó kommunikációt, valamint a partraszállást tiltó és engedélyez? jelzéseket. Mayday vészhívás leadásából mindenki vizsgázott is.
Néhány perces sibeniki tartózkodás után elindultunk felfelé a Krka folyón, hogy elérjük még dagály el?tt a hidat, ami alatt csak apálykor, megdöntve lehet áthajózni. Óriási szerencsével az a dagály el?tti utolsó pillanatban sikerült átférni a híd alatt. Hárman (Csabi, Józsi és Feri + 1 vödör víz) a bum végére kikötve, Sanyi az árbócon a fels? szálingon állva döntötték a hajót. Ekkora hajóval csak így lehet átmenni, hogy a fels? antennák ne sérüljenek.
Ezután radar és autopilot segítségével irányítottuk a hajót Skradin felé. Megérkezésünk után 2 perccel már a Krka-i Nemzeti Parkba induló hajón ültünk. Egy órás sétával körbejártuk ?vagy inkább futottuk- a vízesést, majd irány vissza a hajóhoz.
Estére feltankoltuk a közös kasszát és egy, a hajótól már megszokott 10-15 m-re lév? étteremben megvacsoráztunk. Közben egy jó kis zápor miatt beljebb húzódtunk , szerencsénkre volt még szabad asztal (rajtunk kívül még 2 pincér is volt az étteremben!).
Megint egy nagyon izgalmas és feladatokkal teli szép napot zártunk. Az este mindenki nagyon fáradt volt, 11-12 körül már mindenki ágyba került.

Április 29 szombat
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
A reggelit befejezve, 9 óra után néhány perccel elindultunk lefelé a folyón.
Kettes csoportokban radar és autopilot segítségével hajóztunk ki a tengerig. Innen irány a radar pálya, a Vela Kurba sziget.
A Kornati szigeteket elérve újabb radargyakorlat következett, majd vizsgáztunk bel?le, de ott már nem volt segítségként a GPS, s?t az ablakok is be lettek takarva.
Nagyon izgalmas volt ?vakon? vezetni a hajót a robotkormánnyal a navigációs asztaltól. Nagyon ügyesek voltunk, mindenki jól vizsgázott.
Utána Katina sziget mellett feltakarójelre hajózva átkeltünk a szoroson, és a néhány éve berobbantott Katinai szoroson visszatértünk a Telascicai Nemzeti parkba, ahol kellemes szélben vitorláztunk.
Kés?bb csapra vertük 5 l-es söröshordónkat, közben a paprikás krumpli is rotyogott már a t?zhelyen és még menet közben meg is vacsoráztunk.
Az id?járás el?rejelzés nem sok jóval kecsegtet, ezért eredeti célunkat megváltoztatva Saliban kötöttünk ki, jó er?s oldalszélben. Rövid séta közben elfogyasztottuk a desszertet is, egy nem túl jól sikerült fagylaltot. A hajón beszélgettünk, majd mindenki gyorsan elaludt.

Április 30 (vasárnap)
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
Saliból elvitorláztunk majdnem egészen Rabig.
Mivel az el?rejelzés Borat jósolt, ezért igyekeztünk szorosan a szigetek mellett maradni, Pag sziget mellett végig vitorláztunk reffelt vitorlával helyenként 32 csomós szélben, 11,9 knts sebességgel.
A vitorlát 95-115 %-osan használtuk ki. Mire elértük Pag-sziget északi sarkát csendesedett a Bora és enyhén hullámzó tengeren motoroztunk át Rab-ra.
Útközben mindenki levizsgázott GPS és autopilot kezelésb?l, valamint helymeghatározásból. Fürdés után megtaláltuk a sziget létez? legdrágább és legrosszabb éttermét, de a hangulatunkat ez se tudta elrontani.
Nagyon jó hangulatban telt az este, még egy rövid séta is belefért az es? el?tt.

Május 1. (hétf?)
A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!

A nagy kép megtekintéséhez kattints a képre!
A kadétok álma...
A nagy kép megtekintéséhez
kattints a képre!
Villásreggelink elfogyasztása és tankolás után fél 10-kor elindultunk tréningünk utolsó útjára.
Sima tengeren napsütésben motoroztunk Punat felé.
Rab és Krk között elértük az 500. mérföldet, amit egy pohár pezsg?vel meg is ünnepeltünk.
Mindenki megkapta a h?n áhított szkipper min?sítését, amit a mai naptól büszkén viselhet.
Ezután még a bussola kulccsal gyorsan korrigáltuk a tájoló deviációját, mikor megláttuk a tengeren a 45. szélességi fok vonalat.
Kicsit szomorúan hajóztunk a punati kiköt? felé, nagyon gyorsan eltelt ez a hét is. Rengeteg közös élménnyel gazdagodva és sok új barátot szerezve tértünk vissza. A 9 Bofort nev? pizzázóban elköltöttük maradék pénzünket és megkaptuk okleveleinket is.
Nagyon köszönjük ezt a szép 10 napot, nagyon sokat tanultunk és sajnáljuk, hogy ilyen gyorsan eltelt. További jó szelet kívánunk!

A 218. út szkipper tréningje a következ? eredményekkel zárult: Csaba: 100%,
Józsi: 99%,
Edit: 97%,
Pisti: 100%,
Klári: 99%,
Gyuri: 98%,
Sonka: 98%,
Feri: 99%,
Átlag: 98,62%! Ez volt eddig a Jacht Akadémia legjobb Szkipper tréningje!
Éljenek a legjobbak!
Gratulálok!

 

Iroda (a térképen): Bp. XI. Barázda u. 18.
GPS: Lat=47.457838°N Lon=19.042611°E


levél: 1116 Budapest Barázda u. 18.

+36 70 6248600

+36 1 4810348


<
A Jachtakadémia számokban:
havonta frissülő adatok

Alapítva: 1992.

Tengeri
tanfolyamok:
390

Rádiós
tanfolyamok:
239

Hallgatók:
4401
Utolsó neve: Szabó Péter

Túrák:
427

Mérföldek:
(Vass Tibor)

215 312tmf, ami 9,97 Föld kerület

Következő tanfolyamok:

  • 390. dec.13.kikötői manőverek elmélete
  • 391. nov.30.Coastal Skipper
  • 392. nov. 30.Offshore Skipper
  • 393. dec.10. trópusi charter
  • 394. jan.11. túléléstechnika elm.+ uszodai gyakorlat
  • 395. jan.10.Coastal Skipper
  • 396. jan.10.Offshore Skipper
  • 397. jan.15. csil.nav. a Planetáriumban
  • 398. febr.18. tengeri radar
  • 399. febr.21.havaria elmélet



Tengeri

tanfolyamok


Tengeri rádiózás

GMDSS/SRC

GMDSS/LRC

Rádiós tanfolyamok kezdete
2018. őszi szemeszter
No 236. 08.31.
No 237. 09.21.
No 238. 10.12.
No 239. 11.02.

2019. téli szemeszter
No 240. 12.21.
No 241. 01.11.
No 242. 02.01.
2019. tavaszi szemeszter
No 243. 02.22.
No 244. 03.15.
No 245. 04.05.
No 246. 04.26.
No 247. 05.17.
Magyarázat
Az időpontok a hétköznapi csoport távoktatásos tanfolyamának kezdetét jelentik.

Rádiós tanfolyamok részletei

Megjegyzés:
A szürke színű képzéseinkre már nem lehet jelentkezni.

Tengeri jogsi

2018-19.


Távoktatásos tanfolyamok

Coastal Skipper tanfolyam
(12 mérföldes vizsga)

  • 383. szept.28. (28 nap)
  • 391. nov.30. (14 nap)
  • 395. jan.10. (14 nap)
  • 401. márc.14. (10 nap)
  • 407. jún.07. (14 nap)
Zárójelben a modulok közötti idő.
ami a tanfolyam intenzitására utal.

Offshore Skipper tanfolyam
(200 mérföldes vizsga)

  • 384. szept.28. (28 nap)
  • 392. nov.30. (21 nap)
  • 396. jan.10. (21 nap)
  • 402. márc.14. (10 nap)
  • 408. jún.07. (10 nap)
Zárójelben a modulok közötti idő.
ami a tanfolyam intenzitására utal.

Hétvégi tanfolyamok

  • 387/H nov.18.Coastal Skipper
  • 388/H nov.25. Offshore Skipper
Hajózási tanfolyamok

Órarendek 2018-19.



Tengeri gyakorlat

Szkipper Tréning

  • No 423. 18.szept.6.
  • No 424. 18.szept.17.
  • No 433. 19.ápr.01.
  • No 434. 19.ápr. 24.
  • No 436. 19.máj.16.
  • No 437. 19.jún.11.
  • No 443. 19.szept.15.

Kapitány Tréning

  • No 438. 19.jún. 27.
  • No 439. 19.júl.18.
  • No 442. 19.aug.29.

Havária (Spec. VIP) Tréning

No 426. 18. okt. 26.
No 430. 19. márc.10.

VIP Manőver Tréning

  • No 424. 18. okt. 1.
  • No 425. 18. nov 25.
  • No 431. 19. márc.18.
  • No 432. 19. márc.25.
  • No 435. 19. máj.6.
  • No 446. 19. nov.4.
  • No 447. 19. nov.9.
Hajózási gyakorlatok

Trópusi túrák

  • Phuket-Langkawi
    No 427. 18.11. 1.
  • British Virgin Island
    No 428. 19.01.19.
    No 429. 19.01.28.
  • Tahiti
    No 444. 19.9.26.
    No 445. 19.10.8.


Speciális tengeri tanfolyamok

Csillagászati mérések a Balatonnál

  • 386. 18.okt. 10.
    esőnap: 18. október 12.

Csillagászati navigáció a Planetáriumban

  • 397. 19. jan.15.

Kikötői manőverek elmélete

  • 390. dec.13.
  • 404. ápr. 14.

Horgonyzás a tengeren

  • 405. máj.13.

Biztonság a tengeren

  • Túléléstechnika elmélet és uszodai gyakorlat
    394. jan.11.

  • Havária elmélet
    399. febr.21.

Adriai meteorológia tanfolyam

  • 403. ápr.16.
  • 406. jún.03.

Tablettel a tengeren

  • 400. febr.28.

Tengeri radar

  • 398. febr.18.

Charter tanfolyam

  • Trópusi Charter:
    393. dec.10.
  • Európai Charter:
    410. máj.15.

Hajózási tanfolyamok


Megjegyzés:
A szürke színű képzéseinkre már nem lehet jelentkezni.



Jachtakadémia az RTL Klub műsorában


Ilyen a Skipper tréning <


Tengeri túléléstechnikai tanfolyam
Wild Joe Sailing Team
-->
RÓLUNK TENGERI TANFOLYAMOK TRÉNINGEK HAJÓNAPLÓ Tengeri Tudástár LETÖLTÉSEK JAK VIDEÓK látogató
2013. február 11.-től